← Na předchozí stranu

Otevíráme kurzy pro práci z domu

15. března2 min čtení

Všem zájemcům jsme zpřístupnili vzdělávací program Digitální akademie - Práce z domu, ve které naleznete soubor doporučení, vzdělávacích videí a užitečných odkazů, které vám usnadní práci z domu. Získáte díky nim základní dovednosti pro efektivní práci na dálku a naučíte se ovládat nástroje, které pro tuto činnost potřebujete: 

 

  • Čemu se věnovat na home office a jak si udělat pořádek ve svém týmu
  • Co se mění při práci z domova a jak se připravit
  • Jak se naučit řídit sám sebe a nezbláznit se z toho
  • Jak se s kolegy připravit a nastavit si správný operativní rytmus
  • Jak na efektivní porady v online prostředí
  • Jak si nastavit a využívat digitální nástroje
  • Sdílení souborů a poznámek
  • Komunikace – od e-mailu po videohovor
  • Zadávání úkolů a práce s nimi
  • Jak být produktivní při práci z domu
  • Přehled online služeb, které mi zajistí potraviny a další služby

 

Jak využít práci z domu na 100 %

Současná situace nemusí znamenat jen změnu vašeho pracovního režimu a komunikace s kolegy. Můžete ji využít k tomu, abyste se ve firmě zastavili, udělali si “jarní úklid” ve vašich procesech a zkusili změnit způsob vaší spolupráce. 

Díky tomu můžete odstranit nejčastější problémy a věci, které vás dlouhodobě trápí. 

Možná to znáte sami a už dlouho si říkáte: 

  • Měli bychom se s kolegy domluvit na tom, jak zjednodušit náš proces XYZ
  • Měli bychom si vytvořit šablony dokumentů nebo zpráv klientům
  • Měli bychom se domluvit jak používat aplikaci XYZ
  • Měli bychom si nastavit nový systém schůzek
  • Měli bychom si udělat checklisty (pracovní postupy), které se u nás opakují často
  • Měli bychom si společně říci, jak budeme využívat aplikaci XYZ (ať už jde o Teams, OneNote, apod.)

Na tyto věci ale nemáme běžně vůbec čas, protože jsme zavaleni operativou a každodenní vytížeností...

Každý nový e-mail, každá zbytečná schůzka, každý dotaz od kolegy je vyrušením, které vás zdržuje od opravdu důležitých věcí. Takových, které běžně odkládáme ale které nám mohou dlouhodobého hlediska neuvěřitelně zjednodušit práci.

  • Naučit se dobře ovládat nové aplikace a nástroje
  • Nastavit si procesy a checklisty, které vám pomohou pracovat efektivněji
  • Nastavit si sdílení informací a souborů, tak abyste nemuseli neustále něco hledat
  • Vytvořit jednotné dokumenty, které posíláte vašim zákazníkům
  • Popřemýšlet nad tím, jaké věci byste mohli automatizovat
  • Udělat retrospektivu a popřemýšlet nad vaší prací

Zkrátka - zkuste vzít aktuální situaci jako příležitost se zastavit, naučit se něco nového a změnit věci ve svém týmu tak, abyste z ní vyšli efektivnější, produktivnější a připravenější - ať už nás čeká cokoliv.

REGISTRACE

← Na předchozí stranu

Jak nastavit vlastní pozadí během schůzky v Microsoft Teams?
Produktivita

Jak nastavit vlastní pozadí během schůzky v Microsoft Teams?

Microsoft Teams přichází s novinkou: Během videohovoru si můžete měnit pozadí. Jak se zničehonic…

Číst více
2 min čtení
5 kroků, jak vytvořit a pěstovat digitální kulturu
Produktivita

5 kroků, jak vytvořit a pěstovat digitální kulturu

Nelze popřít, že digitál zásadním způsobem proměňuje obchodní systémy, technologie, vztahy se…

Číst více
31. srpna 7 min čtení
Digitální Safari #25: AI pro HR 
HR Webináře

Digitální Safari #25: AI pro HR 

V 25. epizodě Digitálního Safari jsme se tentokrát ponořili do světa umělé inteligence a jejího…

Číst více
14. července 4 min čtení