

-
Digiskills assessment™
Online kurzy
- WEBINÁŘE A WORKSHOPY
- Jak ušetřit zaměstnanci až 500 hodin ročně?
- Microsoft Teams
- Microsoft Office 365
- Digitální produktivita
- Bezpečnost a soukromí
- Power BI Bootcamp
- Tableau Bootcamp
- Efektivní práce z domu
- Google Workspace (G Suite)
- Mozek v kondici
- Jak se stát efektivním leaderem?
- Manažerské dovednosti
- Agilita a agilní řízení
- Trendy a inovace
Vizuální storytelling jako řešení (nejen) nudných prezentací
2. srpna • 2 min čteníVizuální vjemy na nás dnes působí ze všech stran, na sociálních sítích, při komunikaci za pomoci smajlíků, ale i venku mimo online svět. Když se podíváme do firemního prostředí, nadále však převažují prezentace plné textu bez vizuálních a interaktivních prvků, ve kterých je obtížné se orientovat a zachytit hlavní myšlenku.
Zamysleli jste se někdy nad tím, kolik prezentací vytvoříte měsíčně? A co teprve ročně? Pokud se na prstech nedopočítáte, přinášíme vám 3 jednoduchá pravidla nejen pro výjimečnou prezentaci podle Dana Roama:
1. pravidlo: Říkejte pravdu
Říkat pravdu je jednoduchý, ale účinný způsob, jak si získat důvěru a udělat dobrý dojem. Ať už mluvíte o sobě nebo o své firmě, je důležité být k publiku zcela upřímný. Vždy vycházejte z pravdivých a ověřených informací, které mají pro posluchače nějaký smysl a význam.
2. pravidlo: Vyprávějte příběhem
Vyprávění příběhů je skvělým nástrojem, který nám pomáhá předat složité nápady či myšlenky cílovému publiku. Náš mozek příběhy miluje. Když vyprávíte poutavý příběh, lidé se snadno přikloní k tomu, co říkáte, protože jsou investováni do dějové linie vašeho příběhu. Příběhy, které v nás vyvolávají emoce si pamatujeme déle než strohá data, čísla či seznamy informací.

3. pravidlo: Sdělte to obrázkem
Pokud chcete efektivně a účinně předat svá sdělení, skvělou cestu představují obrázky, vizuály nebo krátké texty, které získají a udrží pozornost vašeho publika. Posluchači budou více zaujati, pokud se během vaší prezentace budou moci dívat na něco zajímavého, než kdyby museli poslouchat hodinový monolog o ničem.
Pokud se chcete naučit více, připravili jsme pro vás Akademii vizuálního storytellingu. V průběhu měsíce se naučíte nejen strukturovat informace a poutavě prezentovat své myšlenky, ale získáte také dávku inspirace pro grafické zpracování svých nápadů.
Druhý běh akademie odstartuje již 3. 10. 2022. Celý program probíhá na platformě Digiskills a kombinuje vzdělávání pomocí microlearning videí, kurzů a živých workshopů pod vedením naší lektorky Evy Jokes, která kromě Vizuálního storytellingu školí třeba i programy z řady Microsoft 365.
No a jestli už jste s PowerPointem, Canvou a podobnými nástroji kamarádi, tak kromě této akademie nabízíme celou řadu dalších digitálních akademií na témata jako datová analytika, automatizace a samozřejmě Microsoft 365.


Microlearning
Microlearning je proces učení rozvržený do mikro dávek, na které si najdete čas i v ten…
HOT – První česká kniha o digitalizaci
Na trh přichází první česká kniha o využití technologií pro práci a byznys – a to přímo z pera…