CZ

HR Heroes

Využívejte potenciál Microsoft 365 naplno ve vaší HR praxi. Nastavte si ideální flow, digitalizujte a automatizujte svoji denní práci.

Akademie startuje 10. 4. 2023

Chci se registrovat
HR Heroes
Eva Jokes lektor kurzu
Ikona přehrát
Důvěřuje nám více než 500 firem
Logo Škoda Logo ČSOB Logo ZPMV Logo ČEZ Logo Letiště Praha Logo Fresenius

Co vám akademie přinese

  • V rámci akademie se naučíte propojit jednotlivé aplikace Microsoft 365 na příkladech z HR praxe. Od automatizace jednoduchých všednodenních úkolů, přes práci se zaměstnaneckými daty po kreativní tvorbu a podporu firemní kultury. Naučíte se např.:
  • Jak efektivně spolupracovat v rámci HR týmu
  • Jak udělat zajímavou náborovou kampaň pomocí moderních nástrojů
  • Jak si zjednodušit organizaci času a práce pomocí automatizace schůzek, pozvánek a připomínek
  • Jak prakticky získávat, zpracovávat a vést zaměstnanecká data. A připravovat z nich smlouvy, formuláře a dokumenty
  • Jak nastavit online pre-onboarding a onboarding nováčků
  • Jak získat od zaměstnanců zpětnou vazbu, připravit dotazník spokojenosti

Pro koho je program určen

HR Heroes je především pro ambasadory z řad personalistů, kteří se chtějí naučit propojovat jednotlivé aplikace, nastavovat interní procesy a zjednodušit si práci. IT background netřeba, tohle zvládne každý běžný uživatel. Základním předpokladem je chuť rozšířit svůj digitální mindset, zefektivnit si práci na HR a sdílet zkušenosti s ostatními účastníky akademie.

6 praktických workshopů
18 hodin samostudia
8 týdnů
vzdělávání
+ záznam z živých akcí
základní cena kurzu 14 800 Kč *

Cena kurzu

* Uvedená cena nezahrnuje DPH 21 %.
Pro studenty, školy a neziskovky sleva 50 %.

Nabízíme zajímavé slevy pro 2 a více účastníků z jedné firmy.

Jdete do toho s námi?

Na registraci máte už jen
0 Dnů
0 Hodin
0 Minut
Akademie probíhá od 10. 4. do 26. 5.

Reference našich klientů

Akademie HR Heroes mi přinesla spoustu zajímavých tipů a vychytávek, kterými je možné si usnadnit každodenní pracovní rutinu. Je dobré se na svou práci podívat z jiného úhlu a některé věci začít dělat jinak. Workshopy byly hodně inspirativní a fajn bylo i sdílení zkušeností s dalšími HR kolegy z nejrůznějších oborů.

Avatar

Šárka Šolcová

ZF Automotive Czech s.r.o.

Do HR Heroes jsem se přihlásila, protože hledám způsoby, jak mohu z MS 365 vytěžit v HR co nejvíc. A vůbec nelituji. Eva a Šárka s námi sdílely spoustu zkušeností a tipů, připravily skvělé materiály a ukázky. Navíc se sešla fajn parta, kde jsme se inspirovali navzájem. Tomu, kdo hledá cesty pro zlepšení HR procesů v prostředí MS 365 a chce tento nástroj využít pro usnadnění práce, mohu HR Heroes doporučit. Děkuji Digiskills za tento skvělý program.

Avatar

Michala Raganová

Zeelandia spol. s r.o.

Odnesla jsem si ranec praktických tipů pro zefektivnění fungování HR procesů a spolupráce v týmu, který funguje vzdáleně. Hned v průběhu kurzu jsme vyzkoušeli a aplikovali týmové dohody, práci jsme si zjednodušili, nastavili jasné komunikační kanály a zpřehlednili jsme ukládání dat. Další velký benefit pro mě byly vychytávky pro mé osobní využití v běžném životě. Cením si také prostoru se na cokoliv zeptat, mít přístup do studijní zóny s videi i materiály a načerpat inspiraci od ostatních účastníků.

Avatar

Libuše Zejdová

Bibby Financial Services, a.s.

Kdo vás akademií provede?

Eva Jokes

Eva je lektorka digitálních dovedností pro MS 365 a členka party Digiskills. Je nadšená z vzdělávání a digitálních technologií, pomáhá lidem pracovat efektivněji. Za poslední 4 roky se propadla kouzlu prezentací a prezentačního designu a s nadšením je šíří dál.

Eva Jokes

Kateřina Švidrnochová

Kateřina je konzultantka a lektorka komunikačních strategií a digitální transformace. Pomáhá týmům komunikovat mezi sebou i navenek, využívat efektivně nové technologie a zjednodušovat si tím práci i život. Lektoruje v Digiskills i českém nezisku a školství. 

Kateřina Švidrnochová