Online komunikace a spolupráce
Komunikace je alfou omegou jakékoliv spolupráce a klíčem k úspěchu nejen dílčích úkolů a projektů, ale celé firmy. Má významný dopad na vztahy mezi lidmi a celkovou firemní kulturu. Jak tedy komunikovat v prostředí, kdy se často vidíme převážně online? Jaká jsou specifika komunikace na dálku? Jak se nenechat zahltit online komunikačními kanály a nastavit si systém tak, aby informace transparentně a systematicky proudily? Na to se podíváme v tomto online kurzu.
- Počet aktivit:22
- Délka kurzu cca:3 hodiny
- Úroveň znalostí:Začátečník
V tomto kurzu vám představíme, jak si nastavit komunikaci a komunikační kanály tak, aby se nám spolu dobře pracovalo.
Pro zakoupení či spuštění kurzu se prosím zaregistrujte.
![Amosův tip](https://www.digiskills.cz/dist/front/images/icon-amos-tip.png)
Užitečný tip
Vytvořte si v kalendáři čas, po který budete studovat, a nebude vás nikdo rušit. Potřebujete poradit? Použijte chat vpravo dole.
Osnova kurzu
Úvod do online komunikace
E-mailová komunikace
Microsoft 365 - komunikace
Týmová spolupráce
Práce s týmovými poznámkami a úkoly
Pokud spolupracujete v nějaké skupině lidí, nejspíše se nevyhnete evidenci poznámek a úkolů. Poznámky v podobě zápisů z porad, úkoly ke společnému projektu atd. V Microsoft 365 k tomu slouží aplikace OneNote a Planner, které se dají jednoduše využít přímo v Teams. Chcete vědět, jak na to?