Online komunikace a spolupráce
Komunikace je alfou omegou jakékoliv spolupráce a klíčem k úspěchu nejen dílčích úkolů a projektů, ale celé firmy. Má významný dopad na vztahy mezi lidmi a celkovou firemní kulturu. Jak tedy komunikovat v prostředí, kdy se často vidíme převážně online? Jaká jsou specifika komunikace na dálku? Jak se nenechat zahltit online komunikačními kanály a nastavit si systém tak, aby informace transparentně a systematicky proudily? Na to se podíváme v tomto online kurzu.
- Počet aktivit:22
- Délka kurzu cca:3 hodiny
- Úroveň znalostí:Začátečník
V tomto kurzu vám představíme, jak si nastavit komunikaci a komunikační kanály tak, aby se nám spolu dobře pracovalo.
Pro zakoupení či spuštění kurzu se prosím zaregistrujte.

Užitečný tip
Každý týden se naučte jednu novou digitální dovednost. Za rok budete mistry digitálních kompetencí. Potřebujete poradit? Použijte chat vpravo dole.
Osnova kurzu
Úvod do online komunikace
E-mailová komunikace
Microsoft 365 - komunikace
Týmová spolupráce
Práce s týmovými poznámkami a úkoly
Pokud spolupracujete v nějaké skupině lidí, nejspíše se nevyhnete evidenci poznámek a úkolů. Poznámky v podobě zápisů z porad, úkoly ke společnému projektu atd. V Microsoft 365 k tomu slouží aplikace OneNote a Planner, které se dají jednoduše využít přímo v Teams. Chcete vědět, jak na to?