Logo
    Digiskills Assessment™ Online kurzy Akce Blog Digitální akademie Kontakt
Registrace Přihlášení
Přihlášení

HR Heroes

Logo digiskills Kurzem provází: Eva Jokes

Co nás vlastně bude čekat, jak bude celý program HR Heroes vypadat a co byste si z něj měli odnést? To vše v přehledném kurzu na pár kliknutí.

  • Počet aktivit:49
  • Délka kurzu cca:18 hodin

Využívejte potenciál Microsoft 365 naplno ve své HR praxi. Nastavte si ideální flow, digitalizujte a automatizujte svoji denní práci.

7 900 Kč Koupit kurz

Pro zakoupení či spuštění kurzu se prosím zaregistrujte.

Amosův tip

Užitečný tip

💡 Tip: Naplánujte si schůzku sami se sebou, na které se budete věnovat revizi svých úkolů. Potřebujete poradit? Použijte chat vpravo dole.

Osnova kurzu

Zahájení akademie

1.
Video

WORKSHOP: Vítejte na cestě HR Heroes

Na workshopu si program stručně představíme a sladíme si úvodní noty.

2.
Článek

Definujte si své cíle

Když máte dobře nastavené cíle, můžete kdykoliv na otázku "Víš, proč děláš zrovna tohle?" vždy sebevědomě odpovědět "Ano".

Jak jsme na tom v HR týmu

1.
Infografika

Checkujte svoje znalosti!

Pojďme srovnat naši startovací čáru. Aneb mnozí z vás už prošli našimi programy a znají tak základní pojmy a aplikace, se kterými budeme pracovat.

2.
Video

WORKSHOP: Jsme tým - Jsme HR

Na workshopu se zaměříme na osobní audit a týmovou spolupráci.

3.
Infografika

Proč je efektivní online komunikace důležitá?

Víte, jak správně komunikovat online? Kdy použít chat, kdy videohovor a kdy psanou konverzaci?

4.
Video

Jak efektivně pracovat s e-maily?

Pokud odpadne fyzická komunikace, přibude ta e–mailová. Podívejte se na kurzy, které vám pomůžou lépe zvládat návaly e-mailů i poradí s tím, jak správně e-maily psát.

5.
Video

Jak na ideální online poradu v Microsoft Teams?

No a kromě komunikace jeden na jednoho nás čekají i hromadná setkání, meetingy a porady. Pojďme si ukázat, jak by měla vypadat ideální online porada v aplikaci Microsoft Teams. Na co nezapomenout?

6.
Článek

Kde a jak informace uchovávat?

Víme, že e-mail není archiv, kam tedy ukládat všechny informace a dokumenty? Na OneDrive či SharePoint. Podívejte se, v jakých případech vám mohou skvěle posloužit.

7.
Video

A co přespolní spolupráce třeba se Mzdovou účtárnou

Osobní složky - tohle sousloví zavání starými strukturami, ale pořád patří k nedílným součástem zaměstnaneckých dat. Vše máme v HR systému - ale přece jen máme někde na pevném disku nebo v cloudu skeny, pdfka a dokumenty, které musíme vždycky poskytnout i mzdové účtárně.

8.
Infografika

10 tipů pro práci se soubory v Microsoft 365

Znáte top vychytávky, které vám OneDrive a Sharepoint přináší? Mrkněte na infografiku.

9.
Video

Tipy a triky pro Microsoft Teams, OneDrive a SharePoint

Pracujete s nimi a myslíte si, že vás v nich jen tak něco nepřekvapí? Máte svá flow pod kontrolou a sdílení dokumentů nebo vyhledávání máte v malíku?Určitě se najde ještě spousta dalšího, jak můžete svoji práci v těchto třech nejčastějších aplikacích posunout.

10.
Článek

Týmové dohody - jak si sladit týmové noty

Digitální nástroje si můžete představit jako švýcarský nožík. Ale jak jej používat efektivně právě na HR?

11.
Inspirace

Týmové dohody - jak to může vypadat v praxi

Tápete, jak taková týmová dohoda má vypadat a co vše má obsahovat? Inspirujte se u nás.

12.
E-book

Kompletní průvodce jak s týmovými dohodami pracovat

Stáhněte si náš e-book na týmové dohody a všechny důležité informace budete mít vždy po ruce.

13.
Nepovinná aktivita Úkol

ÚKOL: Vytvořte s týmem dokument s týmovými dohodami

Když už víte, co to týmové dohody jsou a čeho by se měly týkat, máme pro vás úkol. Vytvořte si týmovou dohodu!

Výběrové řízení - prakticky i kreativně

1.
Zpětná vazba

Zpětná vazba

Digitální akademie je v půli cesty. Jak jste spokojeni s programem? Doporučili byste ji kolegům? Chcete nám něco vzkázat? Vyplňte prosím zpětnou vazbu.

2.
Video

WORKSHOP: Jak zvládnout kreativitu i rutinu v náboru

Tentokrát se zaměříme na výběrové řízení.

3.
Infografika

🎥 Prostě to natočte

Chcete vystoupit z řady a zaujmout potenciální zaměstnance? Ukázat jim realitu a ne jen suše popisovat cíle, hodnoty, KPI? Hledáte pořád dokola stejné pozice a jako kolovrátech opakujete informace o firmě, o pozici, atd.? Prostě to natočte! Video můžete využít opakovaně na sociální sítě, webovky, LinkedIn profily a hlavně ho můžete recyklovat dokola.

4.
Video

Natáčení v Microsoft 365 = Stream

Stream už dávno nenahrává jen schůzky, můžete v něm videa upravovat, ale také tvořit.

5.
Facelift profilu

LinkedIn je dnes nutnost

Myslíte, že jste jediní, kdo si googlí při výběrovém řízení druhou stranu? Vězte, že většina uchazečů o práci u vás, už vás nějakou dobu sleduje nebo si alespoň vaše jméno hodí do vyhledávače. A pokud připojí název firmy, velmi často vyjede jako první odkaz váš LinkedIn.

6.
Infografika

👩‍🎨 Můj inspirativní tahák

Ne vždy přemluvíte nadřízeného, aby vám natočil video. Občas se hodí mít po ruce zdroj nějakých obrázků nebo grafik, které jednoduše seskládáte. Anebo můžete mít u sebe vždy šikovné odkazy, kde se inspirovat - ať už u vaší konkurence nebo na zajímavých pracovních portálech. Stáhněte si šikovného pomocníka, díky kterého budete mít všechny potřebné odkazy po ruce.

7.
Video

Mějte poznámky k výběrovému řízení na jednom místě s OneNote

Možná jste už o tomto nástroji někdy slyšeli. Možná ho máte dokonce nainstalovaný v počítači. Pojďme si udělat jasno v tom, proč je dobré vlastně Microsoft OneNote používat.

8.
Infografika

Jeden poznámkový blok na vše

Neustále dohledáváte informace, zadání, podklady, poznámky? Lámete z vedoucího informace ke kandidátům? Lovíte v e-mailu job offery, pracovní nabídky? Nebo nevíte, proč některé kandidáty zamítnout? Zaveďte si s vedoucími jedno místo - a tím místem je OneNote!

9.
Video

OneNote - webclipper

Chcete si něco schovat na později, zajímavý inzerát, profil, článek? Uložte si vše pohodlně s Webclipperem rovnou do OneNote!

10.
Video

💯 A teď nějaké ty praktické tipy

V předchozích částech jste se dozvěděli, co to je Microsoft OneNote a k čemu se dá využít. Pojďte se s ním nyní naučit pracovat. Spoustu věcí možná už znáte, možná je používáte, ale je dobré si je osvěžit nebo připomenout.

11.
Video

🙌 Proč si nechat poznámky jen pro sebe? Naučte se je sdílet

Microsoft OneNote slouží skvěle jako zápisník pro vlastní poznámky. Dalším levelem je ale jejich sdílení

12.
Video

Můj kalendář

"Můžu vám nabídnout úterý ve 3 nebo středu v 10 hodin." "Nehodí se mi žádný z termínů, mohla bych v pátek po obědě." "To máme každotýdenní poradu. Necháme to tedy na další týden." ...a týdny plynou.

13.
Automatizační okénko

Pravidla pro Outlook - pracujte v celcích

Naši každodenní práci tvoří spousty drobných úkolů, kterým většinou věnujeme pár minut. Procházení e-mailů, jejich vlaječkování nebo třídení tvoří nedílnou součást práce na HR. A co když vám řekneme, že si je můžete roztřídit do složek tak, abyste se nemuseli přeskakovat z jednoho na druhý, ale věnovali se jim právě v hromadných celcích. Jak na to?

14.
Video

A co když se potřebujeme potkat hromadně?

Dát dohromady několik kalendářů dokáže dneska klasický pomocník pro plánování, který máte v Outlooku, ale co když to vše potřebuji dát dohromady s externisty nebo kolegy, jejichž kalendář nemám k dispozici?

Data a dokumenty

1.
Video

WORKSHOP: Data a dokumenty

Pojďme se potkat s daty - mrkneme na Excel, Forms a naše nově oblíbené Lists.

2.
Video

Data už jedině do MS Forms

Potřebujete od kolegů získat nějaká data - někdo vám je pošle do e-mailu, jiný napíše do chatu, třetí vám je řekne, když se potkáte v kuchyňce. Každý navíc použije jiný formát data, telefonního čísla, adresy,... A vy potom trávíte hodiny tím, že vše přepisujete do tabulek a dohledáváte, kdeže to vlastně máte.

3.
Infografika

Stále se držíte Excelu?

V jednoduché infografice najdete hlavní rozdíly mezi sběrem dat přes Excel vs. přes Forms.

4.
Infografika

Forms zní skvěle - kde začít?

Začněte podle priorit 😉

5.
Automatizační okénko

📩 Odevzdávárny - už žádné přílohy do e-mailu

Na online onboarding se podíváme v dalším online kurzu. Nicméně už si dáme malou ochutnávku, která se hodí především pro práci s daty a dokumenty. Posílají vám kolegové neustále nějaká potvrzení, doklady, dokumenty nebo třeba fotku do e-mailu? Vytvořte si jednoduchou odevzdávárnu!

6.
Infografika

Organigramy

Jsou důležité, nejen, pokud firma rychle naroste, nebo pokud přejde skokově do remote / hybridního způsobu práce. Ukazují, jaká je struktura firmy, kdo je kdo a kdo za co zodpovídá. Mnohdy obsahují i kontakty nebo jiné detailnější informace. Každopádně by měly být: - Praktické a přehledné - Jednoduché na úpravu a udržování při změnách - Ízy tů šér Podívali jsme se proto na nejčastější aplikace, které se pro tvorbu organigramů využívají.

7.
Nepovinná aktivita Video

🧮 Excelujte v tabulkách

8.
Video

Microsoft Lists – hravá evidence dat

Ve většině firem se na evidenci dat používá Excel, což často není ideální řešení. Aplikace Microsoft Lists posouvá evidenci dat na novou úroveň.

9.
Video

Jak naučit data skákat do Wordu

V tomto mikrokurzu se podíváme na to, jak jendoduše z tabulky připravit potřebné dokumenty nebo e-mailové pozvánky.

10.
Video

📃 Když nejsou třeba data, jen sken nebo obrázek

Ne vždycky máme k dispozici data - nebo ne vždy je třeba tabulka s daty. Někdy nám stačí jen něco oskenovat / ofotit a založit. Při práci z domu nebo odkudkoliv však mnohdy nemáme 100% vybavení, ale máme v kapse mobilní telefon. Naučte se digitalizovat dokumenty a pracovat s nimi jako profesionál.

Online onboarding

1.
Video

WORKSHOP: Online onboarding

Pojďme se podívat na ty nejlepší tipy a triky pro online onboarding!

2.
Infografika

MS Forms jako nástupní dotazník

Jak vytvářet Formuláře s MS Forms jsme si ukázali v předchozím online kurzu. Nástupní dotazník je první oficiální dokument, kteří vaši budoucí kolegové dostanou do ruky. Jak ho udělat zábavným a zajímavým?

3.
Nemusíte být ajťák

Firemní intranet bez programování

Interní web / Intranet nebo prostě rozcestník, který funguje jako jedno místo, které propojuje veškeré aplikace, odkazy, návody, dokumenty, komunikační stránky, Teamsy, Sharepointy a veškeré materiály, které máte ve společnosti, nemusí být věda. Zvládnete ho inhouse dokonce i se špetkou punku a v zábavné grafice.

4.
💡 Tipy

HR web na Sharepointu

Na co myslet, pokud začínáte tvořit vlastní Sharepoint web? Tyto tipy můžete aplikovat na HR web stejně jako na kariérní stránky nebo firemní stránky obecně.

5.
Video

Jak pracovat s úkoly ve světě Microsoft 365?

Velkou kapitolou jsou úkoly, které je potřeba řešit nejen v osobní, ale i týmové rovině. Jak k úkolům přistoupit a jaké nástroje vám pomohou v Microsoft 365?

6.
Po krůčcích

Začněte postupně

Tudúčka a úkoly jsou jedna věc. Místo posílání požadavků do e-mailu nebo kalendáře začněte kolegům plnit tudúčko. Pokud ale potřebujete přehled nad tím, co už je hotové, využijte nám už dobře známé Lists. Z nich můžete pomocí jednoduchých pravidel a automatizací rozdávat posílat notifikace do e-mailu kolegům nebo úkoly do jejich Microsoft To Do.

7.
Gamifikujte

Pirátský Sharepoint onboarding

Hrajte si, bavte se, využijte jednoduché nástroje, na které jsou lidé, kteří k vám nastupují zvyklí.

8.
Co dál?

Retrospektiva - šlape nám onboarding, jak má?

Jednou nastavený proces je třeba pravidelně vyhodnocovat a případně upravovat. A koho se zeptat jiného než samotných nováčků?

HR jako spolutvůrce firemní kultury

1.
Video

WORKSHOP: HR jako spolutvůrce firemní kultury

A je tu poslední workshop.

2.
Pochvalte!

Chválit se má veřejně

...a MS 365 k tomu nabízí hned několik variant. Pojďmě se podívat na ty nejběžnější.

3.
Video

Podpořte interní komunikaci zjistěte od lidí, co si myslí

Aneb využijte nám už dávné známé Formsy :)

4.
Test

Závěrečný test

Na konci si pojďme ověřit, že jste se naučili některé podstatné věci.

Logo
  • Akce
  • Blog
  • Kontakt
  • GDPR
Ikona Facebook Ikona LinkedIn