HR Heroes
Co nás vlastně bude čekat, jak bude celý program HR Heroes vypadat a co byste si z něj měli odnést? To vše v přehledném kurzu na pár kliknutí.
- Počet aktivit:49
- Délka kurzu cca:18 hodin
Využívejte potenciál Microsoft 365 naplno ve své HR praxi. Nastavte si ideální flow, digitalizujte a automatizujte svoji denní práci.
Pro zakoupení či spuštění kurzu se prosím zaregistrujte.
Užitečný tip
💡 Tip: Naplánujte si schůzku sami se sebou, na které se budete věnovat revizi svých úkolů. Potřebujete poradit? Použijte chat vpravo dole.
Osnova kurzu
Zahájení akademie
Jak jsme na tom v HR týmu
A co přespolní spolupráce třeba se Mzdovou účtárnou
Osobní složky - tohle sousloví zavání starými strukturami, ale pořád patří k nedílným součástem zaměstnaneckých dat. Vše máme v HR systému - ale přece jen máme někde na pevném disku nebo v cloudu skeny, pdfka a dokumenty, které musíme vždycky poskytnout i mzdové účtárně.
Tipy a triky pro Microsoft Teams, OneDrive a SharePoint
Pracujete s nimi a myslíte si, že vás v nich jen tak něco nepřekvapí? Máte svá flow pod kontrolou a sdílení dokumentů nebo vyhledávání máte v malíku?Určitě se najde ještě spousta dalšího, jak můžete svoji práci v těchto třech nejčastějších aplikacích posunout.
Výběrové řízení - prakticky i kreativně
🎥 Prostě to natočte
Chcete vystoupit z řady a zaujmout potenciální zaměstnance? Ukázat jim realitu a ne jen suše popisovat cíle, hodnoty, KPI? Hledáte pořád dokola stejné pozice a jako kolovrátech opakujete informace o firmě, o pozici, atd.? Prostě to natočte! Video můžete využít opakovaně na sociální sítě, webovky, LinkedIn profily a hlavně ho můžete recyklovat dokola.
LinkedIn je dnes nutnost
Myslíte, že jste jediní, kdo si googlí při výběrovém řízení druhou stranu? Vězte, že většina uchazečů o práci u vás, už vás nějakou dobu sleduje nebo si alespoň vaše jméno hodí do vyhledávače. A pokud připojí název firmy, velmi často vyjede jako první odkaz váš LinkedIn.
👩🎨 Můj inspirativní tahák
Ne vždy přemluvíte nadřízeného, aby vám natočil video. Občas se hodí mít po ruce zdroj nějakých obrázků nebo grafik, které jednoduše seskládáte. Anebo můžete mít u sebe vždy šikovné odkazy, kde se inspirovat - ať už u vaší konkurence nebo na zajímavých pracovních portálech. Stáhněte si šikovného pomocníka, díky kterého budete mít všechny potřebné odkazy po ruce.
Jeden poznámkový blok na vše
Neustále dohledáváte informace, zadání, podklady, poznámky? Lámete z vedoucího informace ke kandidátům? Lovíte v e-mailu job offery, pracovní nabídky? Nebo nevíte, proč některé kandidáty zamítnout? Zaveďte si s vedoucími jedno místo - a tím místem je OneNote!
Pravidla pro Outlook - pracujte v celcích
Naši každodenní práci tvoří spousty drobných úkolů, kterým většinou věnujeme pár minut. Procházení e-mailů, jejich vlaječkování nebo třídení tvoří nedílnou součást práce na HR. A co když vám řekneme, že si je můžete roztřídit do složek tak, abyste se nemuseli přeskakovat z jednoho na druhý, ale věnovali se jim právě v hromadných celcích. Jak na to?
Data a dokumenty
Data už jedině do MS Forms
Potřebujete od kolegů získat nějaká data - někdo vám je pošle do e-mailu, jiný napíše do chatu, třetí vám je řekne, když se potkáte v kuchyňce. Každý navíc použije jiný formát data, telefonního čísla, adresy,... A vy potom trávíte hodiny tím, že vše přepisujete do tabulek a dohledáváte, kdeže to vlastně máte.
📩 Odevzdávárny - už žádné přílohy do e-mailu
Na online onboarding se podíváme v dalším online kurzu. Nicméně už si dáme malou ochutnávku, která se hodí především pro práci s daty a dokumenty. Posílají vám kolegové neustále nějaká potvrzení, doklady, dokumenty nebo třeba fotku do e-mailu? Vytvořte si jednoduchou odevzdávárnu!
Organigramy
Jsou důležité, nejen, pokud firma rychle naroste, nebo pokud přejde skokově do remote / hybridního způsobu práce. Ukazují, jaká je struktura firmy, kdo je kdo a kdo za co zodpovídá. Mnohdy obsahují i kontakty nebo jiné detailnější informace. Každopádně by měly být: - Praktické a přehledné - Jednoduché na úpravu a udržování při změnách - Ízy tů šér Podívali jsme se proto na nejčastější aplikace, které se pro tvorbu organigramů využívají.
📃 Když nejsou třeba data, jen sken nebo obrázek
Ne vždycky máme k dispozici data - nebo ne vždy je třeba tabulka s daty. Někdy nám stačí jen něco oskenovat / ofotit a založit. Při práci z domu nebo odkudkoliv však mnohdy nemáme 100% vybavení, ale máme v kapse mobilní telefon. Naučte se digitalizovat dokumenty a pracovat s nimi jako profesionál.
Online onboarding
Firemní intranet bez programování
Interní web / Intranet nebo prostě rozcestník, který funguje jako jedno místo, které propojuje veškeré aplikace, odkazy, návody, dokumenty, komunikační stránky, Teamsy, Sharepointy a veškeré materiály, které máte ve společnosti, nemusí být věda. Zvládnete ho inhouse dokonce i se špetkou punku a v zábavné grafice.
Začněte postupně
Tudúčka a úkoly jsou jedna věc. Místo posílání požadavků do e-mailu nebo kalendáře začněte kolegům plnit tudúčko. Pokud ale potřebujete přehled nad tím, co už je hotové, využijte nám už dobře známé Lists. Z nich můžete pomocí jednoduchých pravidel a automatizací rozdávat posílat notifikace do e-mailu kolegům nebo úkoly do jejich Microsoft To Do.