Aplikací pro úkoly je velká spousta a vybrat si tu správnou je obtížné. Je Asana nejlepší? Nebo v posledních letech extrémně oblíbené Trello? A co Planner, který je součástí Microsoft 365? V tomto webináři se podíváme na oblíbené aplikace pro správu úkolů a povíme si, jak vybrat tu správnou pro svůj tým.
Webinářem bude provádět lektor digitálních dovedností Honza Dolejš z Digiskills a sekundovat mu bude vzácný host – Honza Páv, který pomáhá firmám s efektivním řízením práce.
Co se na webináři dozvíte?
Samozřejmostí je pak prostor pro vaše dotazy po celou dobu trvání webináře.
Po skončení bude záznam webináře dostupný v našem vzdělávacím portále Digiskills -> Přehledu kurzů -> Webináře.
Webinář pro nejvíc nedisciplinované chaotiky! Eva Jokes - chaotik první třídy, vám ukáže svoje tipy, které si odnáší z nejrůznějších time management metod.
Broňu Sobotku, populárního učitele angličtiny, zná celý český internet. S jakými digitálními nástroji pracuje? Co mu pomáhá při výuce angličtiny a co používá pro organizaci svého času, práce a týmu?