Současná situace vyhnala lidí z kanceláří na home office. Práce na dálku se stala běžnou realitou. Rychle vznikl hybridní svět, kdy se někteří členové týmu setkávají „naživo“ a někteří pracují na dálku. Tato situace přináší mnoho překážek a výzev. Víte jak na to?
Jak třídit projekty, pokud pracuje většina týmu vzdáleně? Jak do toho zapadají digitální nástroje a které použít? A jaké dovednosti musí zaměstnanci získat, aby spolupráce na dálku opravdu fungovala? A jak v takovém prostředí trénovat pro praxi použitelné postupy? To vše a mnoho jiného si zodpovíme a prakticky ukážeme na tomto webináři, kterým vás provede Radim Chalupník z Digiskills.
Hosty webináře budou Josef Hajkr ze SHINE Consulting s.r.o., Jana Špačková z Flexjobs Consulting a Honza Dolejš z Digiskills. Startujeme 11. 11. 2020 od 14:00. Webinář potrvá přibližně 1,5 hodiny.
Webinář v kostce:
Sen každého HR managera? Mít o všem přehled a ve všem absolutní pořádek
Organizace dnes ztrácí neskutečné množství času tím, že lidé provádějí zbytečné rutinní činnosti. Power Automate je přitom šikovným pomocníkem, který vás těchto činností dokáže zbavit!