Online komunikace a spolupráce
Komunikace je alfou omegou jakékoliv spolupráce a klíčem k úspěchu nejen dílčích úkolů a projektů, ale celé firmy. Má významný dopad na vztahy mezi lidmi a celkovou firemní kulturu. Jak tedy komunikovat v prostředí, kdy se často vidíme převážně online? Jaká jsou specifika komunikace na dálku? Jak se nenechat zahltit online komunikačními kanály a nastavit si systém tak, aby informace transparentně a systematicky proudily? Na to se podíváme v tomto online kurzu.
- Feladatok száma:22
- Tanfolyam hossza kb:3 hodiny
- Tudásbázis:Začátečník
V tomto kurzu vám představíme, jak si nastavit komunikaci a komunikační kanály tak, aby se nám spolu dobře pracovalo.
A tanfolyam megvásárlásához kérjük, regisztráljon itt.
Hasznos tipp
Minden héten tanulj meg egy új digitális készséget. Egy év alatt a digitális kompetencia mestere leszel.
Kurzus összefoglalója
Úvod do online komunikace
E-mailová komunikace
Microsoft 365 - komunikace
Týmová spolupráce
Práce s týmovými poznámkami a úkoly
Pokud spolupracujete v nějaké skupině lidí, nejspíše se nevyhnete evidenci poznámek a úkolů. Poznámky v podobě zápisů z porad, úkoly ke společnému projektu atd. V Microsoft 365 k tomu slouží aplikace OneNote a Planner, které se dají jednoduše využít přímo v Teams. Chcete vědět, jak na to?