Společně se seznámíme a sladíme společná očekávání. Probereme, jaké úkoly nebo projekty máte aktuálně na stole a co vás vlastně momentálně trápí. Představíme si detailněji celou akademii a zadáme samostudium před dalším workshopem.
Jak to vlastně aktuálně funguje v rámci vašeho týmu? A jak by to mohlo fungovat – najdeme, co můžeme společně v HR týmu zlepšit a vypilovat. Ať už jde o sdílení dokumentů, zadávání úkolů nebo předávání informací. Do hledáčku dostaneme i nejbližší parťáky HR – třeba mzdovou účtárnu a ukážeme si, jak se s nimi sladit.
Čekají nás ty nejlepší tipy a triky pro práci s Canvou, co by grafickým programem. Ale podíváme se i na nové formáty, které můžete v náboru využít. Jak potom efektivně plánovat schůzky a sdílet poznámky a podklady s hiring manažery.
Sbírejte a spravujte zaměstnanecká data efektivně, bezpečně a prakticky pomocí nástrojů Microsoft 365. Podíváme se i na nejlepší tipy pro Excel a Word, aby vám data skákala, kam je třeba.
Někoho máme online, někdo chodí do kanceláře občas, jiní pracují denně ve výrobě. Na startu se jim věnuje velká pozornost a je třeba souhra více kolegů, aby nováčci dostali vše potřebné (od vstupní kartičky, přes přístupy do aplikací po montérky). Mějte vy i vaši kolegové přehled nad úkoly a tudúčky bez neustálého kopírování a zadávání.
Chcete vědět, jak jsou vaši zaměstnanci spokojení? Víte, jak ocenit úspěchy kolegů? Podporujete vznik firemních komunit a interní komunikaci? S našimi tipy a konkrétními návody budete mít spoustu nápadů, jak firemní kulturu podpořit i v domě homeofficové.
*
A feltüntetett ár nem tartalmazza az általános forgalmi adót, ami 27 százalék.
Diákoknak, iskoláknak és a nonprofit szervezeteknek, 50 százalékos kedvezmény.
Ha több mint kettő résztvevő érkezik ugyanazon cég számára, kedvező áron kínálunk számukra.