Moderní komunikace se stále více přesouvá do online světa a koronakrize tento trend značně akcelerovala. Mnoho lidí a firem se ptá – jaký nástroj použít, aby byla naše komunikace efektivní? Je ale potřeba přijmout fakt, že konkrétní nástroj je sice důležitý, ale naprosto klíčový je způsob, jak s nástrojem budeme pracovat.
Hostem našeho webináře bude Renata Novotná, která je specialistkou na efektivní spolupráci, komunikaci a nastavování procesů ve firmách. Rozebereme si téma moderní komunikace ve firmách. Jaká si nastavit týmová pravidla, aby komunikace fungovala? Kde nejčastěji děláme chyby? Jak se změnila komunikace v době koronakrize, kdy může být většina společnosti na home office?
Webinářem bude tradičně provázet Honza Dolejš z Digiskills.
Webinář v kostce
Sen každého HR managera? Mít o všem přehled a ve všem absolutní pořádek
Organizace dnes ztrácí neskutečné množství času tím, že lidé provádějí zbytečné rutinní činnosti. Power Automate je přitom šikovným pomocníkem, který vás těchto činností dokáže zbavit!