Náborový proces, onboarding, evidence zaměstnanců, docházka, zkušební doby nováčků, povinné lékařské prohlídky a řada dalších úkonů spadajících do běžné HR agendy vytvářejí změť všemožných čísel, tabulek, formulářů a poznámek.
Zkrotit obsáhlou agendu HR oddělení je svého druhu hrdinství a hrdinové potřebují nejen odhodlání a vnitřní sílu, ale také ty správné nástroje (a nemusí to být nutně škraboška nebo plášť).
Na webináři, který pro vás máme zcela zdarma až do 9. dubna, se zaměříme na představení aplikaci Microsoft Lists, díky které si můžete usnadnit svou práci, a přitom ji vykonávat dobře a efektivně.
Možná jste o tomto nástroji ještě neslyšeli, ale v případě, že používáte Microsoft 365, tak jej už vlastníte a můžete začít používat. Lists toho totiž umí opravdu mnoho a výrazně vám usnadní obsluhu agendy, kde vše souvisí se vším a nic vám nesmí uniknout.
Ukážeme Vám, jak se stát skutečnými HR Heroes!
Chcete implementovat nové technologie a dosáhnout trvalé změny u vás ve firmě? Vstupte do světa moderního change managementu! Na webináři vám ukážeme, co všechno v Digiskills děláme a jak firmám pomáháme se zaváděním změn a budováním kultury otevřené inovacím a vzdělávání.
Webinář pro nejvíc nedisciplinované chaotiky! Eva Jokes - chaotik první třídy, vám ukáže svoje tipy, které si odnáší z nejrůznějších time management metod.