← Na předchozí stranu

Jak pracuje Jozef Képesi, spoluzakladatel a technický ředitel Kiwi.com

28. února1 min čtení

BIO

Odkud aktuálně pracuje: Praha, Brno, Barcelona

Jaká je náplň jeho práce: CTO

Kolik lidí řídí: Přímo 20, celkově asi 100

Rozhovor

Jakým jedním slovem byste popsal svoji práci?

náročná

Která digitální inovace vám dramaticky změnila život?

iPhone&Uber&Booking.com&Kiwi.com, dnes si neviem predstaviť fungovať bez nich.

Jaké množství aplikací denně používáte? Za které byste dal ruku od ohně a doporučil je každému manažerovi?

5 – Slack, Gmail, Liftago/Uber, Rohlik a Kiwi.com :-)

Jakými zásadami se ve své práci řídíte?

Efektivita prace, priama a jasná komunikácia, čo najmenej zbytočných meetingov.

Vypíchněte 3 pracovní návyky, kterými zvyšujete svou efektivitu.

Asistentka, efektívne delegovanie práce, striktne dodržiavanie pracovného kalendára.

Co při práci bytostně nenávidíte?

Zabíjanie času a neefektivitu.

Kdybyste se měl zbavit všech digitálních technologií, se kterou by proběhlo nejdojemnější loučení?

Internet :-)

Podělte se prosím o svůj nejoblíbenější lifehack, který vám šetří čas...

Vedieť ľuďom povedať „nie“.

Jaké digitální technologie vám pomáhají v leadershipu?

Slack a iné komunikačné nástroje, ktoré mi pomáhajú komunikovať vývojármi na diaľku, pretože ich mame po celom svete.

Jak vypadá vaše pracovní místo? Dá se tam najít i obyčejná tužka a papír?

Bordel. Pero áno, jedno, niečím tie zmluvy podpisovať musím :-D

Pro tuto chvíli sebekritiku stranou – v jaké každodenní činnosti opravdu vynikáte?

Hľadanie jednoduchých a efektívnych riešení na na prvý pohľad komplexných problémov.

A naopak, v čem máte své rezervy?

Udržanie pozornosti na dlhy čas.

Jak si myslíte, že bude vaše práce vypadat za 5, 10 let?

Strateg & ideamaker.

Máte nějaký pracovní zlozvyk, který se vám dlouhodobě nedaří zkorigovat?

Stále mam pocit, že by som mal viac počúvať ostatných.

Jak dobíjíte své pracovní baterky? Co vám pomáhá vyčistit hlavu?

Party, cestovanie, meditácia. 

← Na předchozí stranu

Jak na pracovní poradu, aby požírala o polovinu méně času a úsilí s lepšími výsledky
Produktivita

Jak na pracovní poradu, aby požírala o polovinu méně času a úsilí s lepšími výsledky

Porady jsou většinou… [dosaďte si sami]. Co vás napadlo jako první? “Nudné”? “Neefektivní”? “Ztráta…

Číst více
26. dubna 15 min čtení
Succes story: Digitální akademie v Accolade Holding
Případové studie

Succes story: Digitální akademie v Accolade Holding

Naučit zaměstnance pracovat s nástroji Microsoft 365, proškolit je v kyberbezpečnosti a otevřít jim…

Číst více
8. listopadu 2 min čtení
10 ověřených tipů, jak pracovat z domova a být produktivní
Produktivita

10 ověřených tipů, jak pracovat z domova a být produktivní

I po roce musí mnoho z nás pracovat z domova. Co bylo dříve pouze benefitem, je dnes zkrátka…

Číst více
6. dubna 3 min čtení