← Na předchozí stranu

Digitalizace hýbe světem… a HR

13. července2 min čtení

Optimalizace pomalu ale jistě proniká do všech pracovních i nepracovních oblastí, HR nevyjímaje. A děje se to z dobrých důvodů. Personalistovi šetří čas i práci. Společnosti lidské zdroje a peníze. A pro člověka je komunikace s personálním oddělením jednodušší a pohodlnější.  

Volné ruce a čistá hlava se pak mohou věnovat kreativnější tvorbě a ladit human touch, na který automatizace nestačí.   

Co však digitalizace HR vlastně obnáší?  

Datová analýza a Real Time Dashboardy 

Jedná se o rychlé a poměrně obsáhlé přehledy o náborových číslech nebo čerpání budgetů, které automaticky zobrazují data v grafech, tabulkách nebo animacích. Real Time Dashboardy dokáží zaznamenávat i úspěšnost, nej zaměstnance nebo jejich KPIs. Jedná se o takový gamifikovaný ukazatel, který pošle i veřejnou pochvalu do Teams nebo na Yammer.  

Automatizovaný feedback pro zaměstnance 

Zapomeňte na rozesílání emailů se zpětnou vazbou nebo dokonce na ankety na recepci. Jde to i snadno a rychle. Stačí pár kliknutí a automatizace se i o vyhodnocení postará za vás. A jak zvládnout hlasování na poradě? Teamsy vám kryjí záda. Díky rychlosti a jednoduchosti se vám, jako personalistovi, dostane více odpovědí a zasáhnete širší skupinu zaměstnanců. Jedná se prostě o win win situaci.   

Jde to i bez papírů aneb buďte paperless 

Opravdu se to musí tisknout? Raději se spolehněte na cloud a staňte se paperless kanceláří. Nejen, že zkrátíte frontu u tiskárny, ale vše najdete přehledně na jednom místě. Digitální schvalování docházek je dnes už považováno za standard, ale třeba takové propojení s eNeschopenkami ušetří čas jak vám, tak i mzdové účtárně. Spolehněte se na digitální podpisy, automatizaci objednávek a online sdílení dokumentů.  

Self-service aplikace 

Na trhu existuje velké množství kompletních aplikací pro HR. Usnadní vám správu zaměstnaneckých dat, docházky nebo benefitů a dále evidenci vzdělávání i tvorbu vlastního obsahu. To vše propojené se mzdovou účtárnou, takové pokrokové all-in-one.   

Pusťte se do změny s HR Heroes! 

V posledních dvou letech jsme zaznamenali neuvěřitelný rozruch kolem digitalizace práce v oblasti lidských zdrojů! Vše se točí kolem online náboru nováčků, budování firemní kultury v online prostředí, sladění práce a nastavení pravidel pro remote a hybridní formy práce a digitalizace administrativy.  

Rozumíme tomu, že může být celkem oříšek se v tom všem vyznat. Proto pro vás v Digiskills připravujeme komplexní program zaměřený na personalisty a HR profesionály – HR HEROES!  

Už se nemůžeme dočkat, až se s vámi podělíme o více informací! 

Stay tuned a sledujte nás na LinkedIn pro další tipy!

← Na předchozí stranu

Kalendář akcí

Ikona šipka vlevo Březen 2025 Ikona šipka vpravo
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
12
13
14
15
16
17
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
VIDEONÁVOD: Jak se dostanu do Teams?
Produktivita

VIDEONÁVOD: Jak se dostanu do Teams?

Jedna z nejčastějších otázek, kterou teď dostáváme: Jak aktivovat licenci Office 365 a přihlásit se…

Číst více
2 min čtení
Proč Notion stojí za pozornost
Produktivita

Proč Notion stojí za pozornost

Chcete opravdu mocný nástroj pro správu projektů a informací? Což takhle zkusit Notion?

Číst více
2. května 4 min čtení
Digitální bezpečnost není jen o phishingu
Produktivita

Digitální bezpečnost není jen o phishingu

Znáte základní pravidla bezpečného pohybu v digitálním světě? Nejdřív jsme si pro vás připravili…

Číst více
14. března 2 min čtení