← Na předchozí stranu

Digitalizace hýbe světem… a HR

13. července2 min čtení

Optimalizace pomalu ale jistě proniká do všech pracovních i nepracovních oblastí, HR nevyjímaje. A děje se to z dobrých důvodů. Personalistovi šetří čas i práci. Společnosti lidské zdroje a peníze. A pro člověka je komunikace s personálním oddělením jednodušší a pohodlnější.  

Volné ruce a čistá hlava se pak mohou věnovat kreativnější tvorbě a ladit human touch, na který automatizace nestačí.   

Co však digitalizace HR vlastně obnáší?  

Datová analýza a Real Time Dashboardy 

Jedná se o rychlé a poměrně obsáhlé přehledy o náborových číslech nebo čerpání budgetů, které automaticky zobrazují data v grafech, tabulkách nebo animacích. Real Time Dashboardy dokáží zaznamenávat i úspěšnost, nej zaměstnance nebo jejich KPIs. Jedná se o takový gamifikovaný ukazatel, který pošle i veřejnou pochvalu do Teams nebo na Yammer.  

Automatizovaný feedback pro zaměstnance 

Zapomeňte na rozesílání emailů se zpětnou vazbou nebo dokonce na ankety na recepci. Jde to i snadno a rychle. Stačí pár kliknutí a automatizace se i o vyhodnocení postará za vás. A jak zvládnout hlasování na poradě? Teamsy vám kryjí záda. Díky rychlosti a jednoduchosti se vám, jako personalistovi, dostane více odpovědí a zasáhnete širší skupinu zaměstnanců. Jedná se prostě o win win situaci.   

Jde to i bez papírů aneb buďte paperless 

Opravdu se to musí tisknout? Raději se spolehněte na cloud a staňte se paperless kanceláří. Nejen, že zkrátíte frontu u tiskárny, ale vše najdete přehledně na jednom místě. Digitální schvalování docházek je dnes už považováno za standard, ale třeba takové propojení s eNeschopenkami ušetří čas jak vám, tak i mzdové účtárně. Spolehněte se na digitální podpisy, automatizaci objednávek a online sdílení dokumentů.  

Self-service aplikace 

Na trhu existuje velké množství kompletních aplikací pro HR. Usnadní vám správu zaměstnaneckých dat, docházky nebo benefitů a dále evidenci vzdělávání i tvorbu vlastního obsahu. To vše propojené se mzdovou účtárnou, takové pokrokové all-in-one.   

Pusťte se do změny s HR Heroes! 

V posledních dvou letech jsme zaznamenali neuvěřitelný rozruch kolem digitalizace práce v oblasti lidských zdrojů! Vše se točí kolem online náboru nováčků, budování firemní kultury v online prostředí, sladění práce a nastavení pravidel pro remote a hybridní formy práce a digitalizace administrativy.  

Rozumíme tomu, že může být celkem oříšek se v tom všem vyznat. Proto pro vás v Digiskills připravujeme komplexní program zaměřený na personalisty a HR profesionály – HR HEROES!  

Už se nemůžeme dočkat, až se s vámi podělíme o více informací! 

Stay tuned a sledujte nás na LinkedIn pro další tipy!

← Na předchozí stranu

Radim a jeho pohled na Budoucnost nepráce
Produktivita

Radim a jeho pohled na Budoucnost nepráce

V Digiskills hodně čteme a bylo přímo naší (milou) povinností přečíst si nejnovější knihu Filipa…

Číst více
8. února 9 min čtení
Firemní kultura se těžko popisuje. Ta se prostě musí žít!
HR

Firemní kultura se těžko popisuje. Ta se prostě musí žít!

Firemní kultura je naším největším benefitem, který můžeme nabídnout. Sami ji společně tvoříme,…

Číst více
6. května 3 min čtení
Continuity Camera: Proměňte svůj iPhone ve webkameru
Produktivita

Continuity Camera: Proměňte svůj iPhone ve webkameru

Kvalita záznamu běžné webkamery vám nestačí? Pojďte to vyřešit elegantně, a hlavně účinně. Máme pro…

Číst více
11. listopadu 3 min čtení