CZ
← Na předchozí stranu

5 tipů, jak naplno využít Office 365

3 min čtení

To se dozvíte v našem video kurzu na vzdělávacím portále Digiskills.cz. Ty nejzajímavější aplikace vám představíme přímo tady v článku. Office 365 má být místem, kde tvoříte vlastní projekty, texty, tabulky, ale také místem, kde pomocí nástrojů jednoduše komunikujete se svým týmem – ať už pracovním, školním nebo třeba s rodinou.

1) Týmová spolupráce v Teams

Pokud už máte léta ve školní lavici za sebou, trávíte nejspíš velkou část vašeho času v práci. Aby spolupráce s kolegy byla produktivní a zbytečně nezabrala drahocenný čas, můžete využít platformu Microsoft Teams. Ta slouží ke komunikaci mezi kolegy, kteří si mohou zavolat, psát své nápady do společného chatu nebo si sdílet soubory. Všechno na jednom místě a pro všechny členy týmu!

 

TIP: Jak na spolupráci v Teams vám rádi poradí naši konzultanti. Neváhejte se na nás obrátit.

2) Domlouvejte si schůzky efektivně

Zapomeňte na nekonečné domlouvání schůzek přes e-mail. Vyzkoušejte nástroj Microsoft Booking, který nabízí rezervaci termínů. Na webové stránce s formulářem si zákazník vybere čas schůzky z dostupných možností. Jak rezervace termínu probíhá nebo jak formulář vypadá, najdete také v našem videokurzu.

TIP: Při registraci na náš portál s krátkými vzdělávacími videi máte prvních 10 kurzů zdarma. Mezi nimi i kurz Microsoft Teams, Sway nebo OneNote. Stačí se registrovat a můžete se hned vzdělávat. 1 video = 1 nová dovednost. 

Registrace zdarma

3) Mějte své soubory neustále po ruce

Kam uložit soubory? Na cloudové úložiště OneDrive. K uložení souborů potřebujete jenom internet, a pokud chcete, můžete soubory sdílet s ostatními. Data tak máte po ruce kdykoli a kdekoli. Vyhnete se zdlouhavému přeposílání dokumentů a možné ztrátě informací v nepřeberném množství zpráv a emailů. Máte zkrátka všechno bezpečně zálohované na jednom místě.

4) Nezapomeňte na žádný úkol

Zvládnout pracovní schůzky, koníčky, starost o domácnost a rodinu je náročné a ani papírový diář nemusí nálož úkolů zvládnout. Zkuste je ovládnou s Microsoft To-Do. V aplikaci si můžete vytvořit seznamy úkolů. Jeden seznam můžete použít pro plánování pracovních schůzek, druhý může obsahovat úkoly v domácnosti a třetí třeba seznam vánočních dárků nebo akcí, kterých se chcete, nebo musíte zúčastnit.

TIP: Kromě seznamů si v aplikaci můžete naplánovat svůj den. Na kartu jednotlivého dne napíšete všechny úkoly, které na vás daný den čekají a které potřebujete stihnout. V aplikaci můžete sledovat váš progres, jak se vám daří úkoly plnit a po splnění úkolu si ho jednoduše vyškrtnete. A je hotovo.

5) Na prezentace není pouze Powerpoint

Chcete vytvořit jednoduchou, ale dynamickou prezentaci, a Powerpoint už vás trošku omrzel? Vyzkoušejte Sway. S tímto nástrojem bude vaše prezentace hezky vizuálně zpracovaná a podtrhne vaše hlavní myšlenky.

Teď už víte, že Office 365 se nerovná jen Word, Excel a Powerpoint. Využíváte je efektivně? Další tipy najdete v našem video kurzu na vzdělávacím portále Digiskills.cz. Věřte, že uvedené nástroje nejsou zdaleka vše, co Office 365 nabízí. Přesvědčte se sami.

Zápasí vaše firma se zaváděním Office 365 a Microsoft Teams? Obraťte se na nás, dokážeme vám poradit.

Domluvit konzultaci zdarma

 

← Na předchozí stranu

Jak pracuje Filip Dřímalka, expert na digitální inovace
Rozhovor

Jak pracuje Filip Dřímalka, expert na digitální inovace

Jedním z hledisek úspěšného manažera je i to, jak efektivně zvládá svou práci. A od koho jiného to…

Číst více
22. ledna 12 min čtení
4 návyky, které vám zajistí více času
Produktivita

4 návyky, které vám zajistí více času

Pokud jste jako většina lidí, je pro vás time management stále nerozlousknutým oříškem. Někdo s…

Číst více
11. července 5 min čtení
10 důvodů pro digitální transformaci
Produktivita

10 důvodů pro digitální transformaci

Kolik důvodů potřebujete k přesvědčení o něčem, co je zjevné? Více než 10 jich nemáme, o to jsou…

Číst více
6. srpna 5 min čtení